Klachten of complimenten
Wil je ons een compliment geven, of vind je dat we iets beter hadden kunnen doen?
In beide gevallen horen wij het graag. Jouw ervaringen helpen ons om onze kwaliteit te verbeteren en klachten in de toekomst te kunnen voorkomen.
"Wij staan altijd open voor verbetering"
Waar kun je terecht?
Je kunt je compliment of klacht het beste rechtstreeks vertellen aan degene die daar verantwoordelijk voor is.
Wil je dat niet, dan zijn er verschillende andere mogelijkheden zoals een klachtenbemiddelaar of de geschillencommissie.
Klachtenbemiddelaar
Onze klachtenbemiddelaar is Sophie van Gent en is het eerste aanspreekpunt.
Zij kunnen een onafhankelijke/bemiddelende rol aannemen t.o.v. een persoon/team waar de klacht over gaat en zodoende beoordelen of de klacht intern met de betrokken personen opgelost kan worden. Zo kom je op een snelle en informele manier in gesprek met de juiste mensen.
Mocht het op deze manier toch niet lukken, of wil je liever iemand buiten de organisatie spreken over een klacht, weten zij de juiste wegen:
- De helpdesk van de landelijke organisatie patiënten vertrouwenspersoon (PVP)
- Geschillencommissie
Hoe een klacht wordt behandeld, lees je hier in het klachtenreglement.
Hoe is de klachtenbemiddelaar te bereiken?
Graafseweg 385, Nijmegen
Tel: 085- 210 60 43
E-mailadres: ggzmklachtenbemiddelaar@vigogroep.nl
Of klik hier voor het klachtenformulier.
