Klachten of complimenten

Wil je ons een compliment geven, of vind je dat we iets beter hadden kunnen doen? In beide gevallen horen wij het graag. Jouw ervaringen helpen ons om onze kwaliteit te verbeteren en klachten in de toekomst te kunnen voorkomen.

"Wij staan altijd open voor verbetering"

Waar kun je terecht?

Je kunt je compliment of klacht het beste rechtstreeks vertellen aan degene die daar verantwoordelijk voor is. Wil je dat niet, dan zijn er verschillende andere mogelijkheden zoals een klachtenbemiddelaar, geschillen- of de klachtencommissie.

Klachtenbemiddelaar

Onze klachtenbemiddelaar Sophie van Gent is het eerste aanspreekpunt. Zij kan een onafhankelijke/bemiddelende rol aannemen t.o.v. een persoon/team waar de klacht over gaat en zodoende beoordelen of de klacht intern met de betrokken personen opgelost kan worden. Zo kom je op een snelle en informele manier in gesprek met de juiste mensen. Mocht het op deze manier toch niet lukken, of wil je liever iemand buiten de organisatie spreken over een klacht, weet zij de juiste wegen:

  • Klachtencommissie
  • Geschillencommissie

Hoe een klacht wordt behandeld, lees je hier in het klachtenreglement.

Klachtenformulier

Of bekijk hier het klachtenformulier.

Hoe is de klachtenbemiddelaar te bereiken?

  • Graafseweg 385, Nijmegen
  • 085- 210 60 43
  • klachtenbemiddelaar@ggzmomentum.nl
ggz-momentum-logo

GGZ Momentum

Heb je een vraag over GGZ Momentum of wil je je graag aanmelden? Neem dan contact op met de receptie van onze locaties of meld je direct aan.

Logo_bird_diap