CQI-Meting

Resultaat CQI-vragenlijst

Deze meting is uitgevoerd in navolging van de Kwaliteitswet, waarin staat vermeld dat alle aanbieders van geestelijke gezondheidszorg (GGZ) elk jaar een cliëntervaringsonderzoek met de CQI systematiek dienen uit te voeren.

Hieronder vind je de percentages over 2019 (oranje) en 2020 (groen).

Tevredenheid
%

Vragen over behandelaren

Hebben uw behandelaar(s) u serieus genomen? (2019)
%
Hebben uw behandelaar(s) u serieus genomen? (2020)
%
Hebben uw behandelaar(s) u dingen op een begrijpelijke manier uitgelegd? (2019)
%
Hebben uw behandelaar(s) u dingen op een begrijpelijke manier uitgelegd? (2020)
%
Heeft u makkelijk contact gekregen met uw behandelaar(s)? (telefonisch, per e-mail, of anderszins) (2019)
%
Heeft u makkelijk contact gekregen met uw behandelaar(s)? (telefonisch, per e-mail, of anderszins) (2020)
%

“Ik vond de bejegening erg warm van iedereen. Niet alleen de behandelaars, maar ook door de mensen van de receptie. Dat heb ik heel fijn gevonden.”

 

“Voor mij is GGZ Momentum een organisatie die gericht is op de mens zelf en dat is haar grootste kracht. Ik voelde me gezien en gehoord. Er werd serieus op mijn angsten, onzekerheden en gevoelens gereageerd, ook als dat niet altijd even makkelijk was voor de behandelaren zelf. Een mensgerichte aanpak, dus en dat is een heel erg groot pluspunt.”

Vragen over keuzevrijheid

Heeft u mee kunnen beslissen over een bepaalde vorm van behandeling? (2019)
%
Heeft u mee kunnen beslissen over een bepaalde vorm van behandeling? (2020)
%
Heeft u de keuze gehad of uw naasten (bijv. familie of vrienden) betrokken werden bij de behandeling? (2019)
%
Heeft u de keuze gehad of uw naasten (bijv. familie of vrienden) betrokken werden bij de behandeling? (2020)
%
Is de behandeling naar uw mening de juiste aanpak voor uw klachten geweest? (2019)
%
Is de behandeling naar uw mening de juiste aanpak voor uw klachten geweest? (2020)
%

“Ik ben door mijn behandeling zoveel gegroeid. Ik heb enorm veel geleerd over mezelf en heb het vertrouwen gekregen dat ik het weer zelf kan. Samen met mijn behandelaar heb ik diverse keuzes kunnen maken m.b.t. de therapievorm.”

Vragen over informatievoorziening

Heeft u informatie gekregen over de behandelingsmogelijkheden die er voor uw klachten zijn? (2019)
%
Heeft u informatie gekregen over de behandelingsmogelijkheden die er voor uw klachten zijn? (2020)
%
Is met u besproken welke resultaten u van de behandeling kunt verwachten? (2019)
%
Is met u besproken welke resultaten u van de behandeling kunt verwachten? (2020)
%
Heeft u informatie gekregen over zelfhulpprogramma’s, cliëntondersteuning, en/of patiëntenverenigingen? (2019)
%
Heeft u informatie gekregen over zelfhulpprogramma’s, cliëntondersteuning, en/of patiëntenverenigingen? (2020)
%

“Complimenten voor het secretariaat. Je voelt je hier echt welkom en totaal niet veroordeeld. De uitstraling en informatievoorziening van de secretaresses geven je een fijn welkom gevoel. Ze zien je als mens en niet als een psychisch geval. Top!”

De beoordeling van de behandeling

Is de behandeling naar uw wens uitgevoerd? (2019)
%
Is de behandeling naar uw wens uitgevoerd? (2020)
%
Welk cijfer geeft u aan de behandeling? (in procenten) (2019)
%
Welk cijfer geeft u aan de behandeling? (in procenten) (2020)
%

“Ik voelde mij hier serieus genomen en heel prettig behandeld. Ik kreeg de tijd en voelde mij geen ”nummer” Dank daarvoor!”

 

“Super. Bedankt. Had niet durven dromen, of geloven 2 jaar terug dat het zo goed zou gaan. “

GGZ Momentum

Heb je een vraag over GGZ Momentum of wil je je graag aanmelden? Neem dan contact op met de receptie van onze locaties of meld je direct aan.

Logo_bird_diap